Kawan2

Wednesday, February 16, 2011

Kenangan Zaman Kanak2

Semalam 15hb Februari cuti Maulidur Rasul merangkap Hari Lahir adik lelaki aku yang nombor 4 RADIN MOHYZAN (bukan org dalam gambo di atas) .. takada ke mana2. Cuma gi hantar cake orang order then masak2 makan kat umah. Sambil ngemas2.. terjumpa gambo ni..gambo bersama arwah abang aku RADIN MOHYDEEN..aku tak pasti berapa umur aku masa ni.. mungkin 5 atau 6 tahun.. nak confirmkan pon tak ada sape aku nak tanya..arwah papa dan mama pon da tak ada..tetiba hati terasa sayu pulak teringat arwah abang aku @ ayang nama panggilannye.. meninggal dunia di usia 21 tahun (lahir 24 April 1975) di Muar Johor..kemalangan dan meninggal di tempat kejadian..keluar paper (paper ape aku tak ingat)..23Mei 1995...tak sempat lama kami hidup bersama..Allah lebih sayangkan arwah..aku rindu saat ini bercampur sebak di dada.. ya Allah, tempatkan arwah abangku di kalangan org2 beriman..amin. Al Fatihah.



No comments: